DJI MATRICE 350 RTK 2Y
*Popust se obračunava u košarici ukoliko je iznos košarice veći od 19.90 € 9.099,68 € s PDV-om
Opis
Matrice 350 RTK Nadograđena vodeća platforma za bespilotne letjelice ilidrugim riječima nasljednik Matrice 300 RTK modela, Matrice 350 RTKpostavlja nove standarde u industriji. Ova platforma bespilotnihletjelica sljedeće generacije ima potpuno novi sustav video prijenosa iiskustvo upravljanja, učinkovitiji sustav baterija i sveobuhvatnijesigurnosne značajke, kao i robusnu nosivost i mogućnosti proširenja.Maksimalno vrijeme leta od 55 minuta IP55 zaštita od vlage i prašine DJIOccusync 3 prijens signala Novi kontroler - DJI RC Plus Baterije sjamstvom od 400 ciklusa punjenja Detekcija prepreka u 6 smjerova sanovim unaprijeđenim senzorima Night vision FPV kamera Radna temperatura-20° do 50° C DJI OCCUSYNC 3 Enterprise Transmission podržavatrokanalni 1080p HD prijenos uživo i maksimalnu udaljenost prijenosa od8 km CE standard. Matrice 350 i novi kontroler imaju sustavprimopredajnika s četiri antene. DJI RC Plus je opremljen 7-inčnimzaslonom visoke svjetline, podržava Dual Operator Mode i dolazi sastandardnom WB37 vanjskom baterijom koja nudi vrijeme rada do šest sati,zadovoljavajući različite radne potrebe. SA IP54 ratingom otporan je naprašinu i vodu te na taj način omogućava operacije i u najzahtjevnijimuvjetima. Osim izvrsnog dodirnog zaslona DJI RC Plus je opremljen sanekoliko tipki i kotačića na prednjoj, stražnjoj i gornjoj strani za brzrad. Funkcije gumba mogu se prilagoditi navikama korisnika i pružitiintuitivno i fleksibilno iskustvo. Aplikacija DJI Pilot 2 dodatno jeoptimizirana kako bi jasno prikazala vrstu misije i status leta. Matrice350 RTK opremljen je novim TB65 baterijama. Podržava HotSwap opciju -zamjena baterija bez isključivanja višestruki letovi bezisključivanja. Nova BS65 inteligentna baterijska stanica/punjač pružarješenje na jednom mjestu za punjenje baterija, skladištenje itransport. VIŠE NAČINA PUNJENJA U načinu pohranjivanja napunite baterijudo 50%, što je dobro za dugotrajnu pohranu. U načinu rada Ready-to-Flybrzo napunite više k ompleta baterija do 90% kako biste započeli s radomu bilo kojem trenutku i produžili vijek trajanja baterije. Kada jebaterijska stanica spojena na DJI RC Plus, aplikacija DJI Pilot 2prikazat će status baterije i podatke o stanju baterije. Osim toga,možete postaviti broj dana samopražnjenja, ažurirati firmware, izvestizapise i pristupiti drugim brzim operacijama jednim dodirom. Ba terijskastanica dizajnirana je s kotačima 360° za praktičniji transport iprijelaze. Ruke propelera imaju senzor koji detektira jesu li dobropričvršćene. Na taj se način smanjuje rizik od sklapanja ruku prilikomleta. Matrice 350 RTK podržava misije Waypoint, Mapping, Oblique iLinear Flight. Možete koristiti Terrain Follow ili Smart Oblique zaučinkovito prikupljanje podataka. Zajedno s DJI Terra, možete brzodobiti HD 2D i 3D digitalne rezultate Kroz Live Mission Recording ,Matrice 350 RTK može generirati i pohraniti datoteke rute leta koje semogu koristiti u bilo kojem trenutku za realizaciju automatiziranog radai učiniti da ponovljena inspekcija više ne oduzima vrijeme ili napor. PODACI, SPREMANJE I SIGURNOST Podaci koji se prenose između drona ikontrolera na zemlji zaštićeni su algoritmom šifriranja AES-256.Komunikacija između aplikacije DJI Pilot i poslužitelja također jezaštićena protokolom HTTPS ili WebSockets preko SSL/TLS (WSS) kako bi sespriječio pristup trećih strana. Način lokalnih podataka Brisanje svihpodataka uređaja jednim dodirom AES-256 enkripcija video prijenosa PODRŽANO Payload SDK Mobilni SDK Cloud API Više o uređaju nahttps://enterprise.dji.com/matrice-350-rtk Specifikacijehttps://enterprise.dji.com/matrice-350-rtk/specs U pakiranjuhttps://dl.djicdn.com/downloads/matrice_350_rtk/M atrice_350_RTK_In_the_Box.pdf
Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Dron DJI Mini 3 Pro (GL)
Dron DJI Mini 4 Pro (GL)
Mavic 3 Enterprise 2Y
Mavic 3 Thermal 1Y
Mavic 3 Multispectral 2Y
DJI AGRAS T25 Agricultural Drone
DJI AGRAS T25 Bundle
Dron DJI Mini 4K
Česta pitanja i odgovori
Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti u našoj poslovnici
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130,00€ (s PDV-om) iznosi 4,99€ (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana.
Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, e-mail: servis@comel.hr, tel.:047/858-038
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130.0 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, tel.: 047/858-038, e-mail adresa: servis@comel.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana.