Mobitel XIAOMI Redmi 13C 4GB 128GB DualSIM - Midnight Black
*Popust se obračunava u košarici ukoliko je iznos košarice veći od 19.90 € 88,90 € s PDV-om
Opis
Redmi 13C Black, Xiaomi pametni telefon s 90 Hz HD+ zaslonom, 5000 mAh baterijom i 50 MP trostrukom AI stražnjom kamerom
IPS ekran - 6,74 inča - HD+ 720 x 1600 p rezolucija - 90 Hz osvježavanje - MediaTek Helio G85 procesor - Octa-core - 4 GB LPDDR4X RAM - 128 GB ROM - 50 MP stražnja kamera - 8 MP prednja kamera - Baterija 5000 mAh - 18W brzo punjenje - Android 13 - crno
Redmi 13C je pristupačan Xiaomi mobilni telefon koji pruža fluidno i zadovoljavajuće vizualno iskustvo sa zaslonom od 6,74 inča i 90 herca. Također uključuje trostruku stražnju kameru od 50 MP optimiziranu pomoću umjetne inteligencije, koja dolazi s novim filtrima putem aplikacije filmCamera. Sve to pokreće snažan osmojezgreni procesor, 12 GB dinamičkog RAM-a i opsežna baterija od 5000 mAh s brzim punjenjem od 18 W. Ovdje predstavljamo elegantnu crnu verziju sa 128 GB interne memorije.
Elegantan i profinjen dizajn u crnoj boji
Redmi 13C ima elegantan i profinjen dizajn. I dalje debljine 8,09 milimetara, ovaj Xiaomijev model vrlo je ugodan za držanje. Osim toga, dolazi u četiri obnovljene boje: crnoj, plavoj, zelenoj i bijeloj.
Koje staklo ima Xiaomi Redmi 13C?
Osim što je vizualno atraktivan, telefon Xiaomi Redmi 13C izuzetno je otporan. Zaslon mu je ojačan Corning Gorilla staklom te je prošao različite testove koji pokazuju njegovu visoku kvalitetu izrade i izdržljivost.
6,74 inčni panel od 90 herca
S prednje strane, pametni telefon Redmi 13C ima veliki zaslon od 6,74 inča, koji može pružiti impresivno vizualno iskustvo. Fluidnost će biti još jedna njegova jača strana zahvaljujući brzini osvježavanja do 90 herca. Osim toga, možete provesti duge sate uživajući u svom omiljenom sadržaju i igrama bez brige o svom zdravlju vida, budući da ima TÜV Low Blue Light i TÜV Flicker-Free certifikate.
Kakva je kamera Xiaomi Redmi 13C?
Što se tiče fotografskog dijela, Redmi 13C telefon integrira glavnu leću od 50 MP, koja snima slike visoke rezolucije u bilo kojem scenariju. Snažan hardver i poboljšana obrada slike imaju velike veze s ovim. Zapravo, brzina snimanja portreta porasla je za 65% u usporedbi s Redmi 12C, dok je brzina snimanja noćnih slika porasla za 34,9%.
Ovo je u kombinaciji s 2 MP makro kamerom za snimanje malih detalja na maloj udaljenosti fokusiranja, kao i pomoćnom kamerom za poboljšanje dubine u portretima.
Za bolje osvijetljene selfije nalazimo prednju kameru od 8 MP s mekim prstenastim svjetlom na samom ekranu.
MediaTek Helio G85 s osmojezgrenim CPU-om i Androidom 13
Uz operativni sustav MIUI 14 (temeljen na Androidu 13), Xiaomi Redmi 13C opremljen je MediaTek Helio G85 čipsetom, također prisutnim u njegovom prethodniku Redmi 12C i drugim pametnim telefonima u asortimanu, kao što su neki Motorola G telefoni (G41, G31 ) .
To je 2,0 GHz osmojezgreni SoC koji nudi dobre performanse i izuzetno fluidno iskustvo za osnovne zadatke, balansirajući snagu i učinkovitost.
Koliko dostupne interne memorije uključuje Xiaomi Redmi 13C?
Isto tako, ovaj jeftini Xiaomi mobitel opremljen je s 4 GB LPDDR4X RAM-a s tehnologijom proširenja, koja pretvara do 8 GB dostupnog ROM-a u RAM za podršku multitaskingu i najzahtjevnijim aplikacijama.
Uključuje i ROM memoriju od 128 GB, koja se također može proširiti dodavanjem memorijske kartice do 1 TB.
Čitač otiska prsta, priključak za slušalice i USB-C priključak
Naposljetku, mobitel Xiaomi Redmi 13C ima čitač otiska prsta integriran u home tipku i 3,5 mm priključak za slušalice neovisno o USB-C priključku za punjenje.
U svemu tome dugo uživajte zahvaljujući velikoj bateriji od 5000 mAh, koja omogućuje do 114 sati reprodukcije glazbe, do 23 sata reprodukcije video sadržaja ili do 31 sat razgovora. Također uključuje tehnologiju brzog punjenja od 18 W.
Specifikacija
Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Telefon PANASONIC KX-TG1911 bežični - crno-sivi
Mobitel SAMSUNG Galaxy A15 5G 4GB 128GB DualSIM - crni
Avacom HomePRO+ Power Delivery 65W USB-C i USB-A
RealMe C61 6,74", OctaCore, 6GB/256GB, zeleni
Samsung Galaxy Z Fold 6 6,3"/7,6",12GB/512GB plavi
Port ergonomski stalak za Smartphone do 8’’, Al
Česta pitanja i odgovori
Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti u našoj poslovnici
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130,00€ (s PDV-om) iznosi 4,99€ (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana.
Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, e-mail: servis@comel.hr, tel.:047/858-038
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130.0 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, tel.: 047/858-038, e-mail adresa: servis@comel.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana.