Mobitel XIAOMI Redmi Note 13 PRO 8GB 256GB - Lavander Purple
*Popust se obračunava u košarici ukoliko je iznos košarice veći od 19.90 € 248,00 € s PDV-om
Opis
Xiaomi Redmi Note 13 Pro 4G Lavander purple pametni telefon u najsnažnijoj verziji sa 12 GB LPDDR4X RAM-a i 512 GB UFS 2.0 ROM-a
AMOLED ekran - 6,67 inča - FHD+ rezolucija - 120 Hz osvježavanje - MediaTek Helio G99 Ultra procesor - Octa-core - 8 GB LPDDR4X RAM - 256 GB UFS 2.0 ROM - 200 MP trostruka stražnja kamera - 16 MP prednja kamera - Baterija 5000 mAh - Brzo punjenje od 67 W - 4G Dual SIM - Wi-Fi 5 - Android 13 - ljubičasti
Redmi Note 13 Pro 4G zeleni je Xiaomi telefon s MIUI 14 operativnim sustavom. Radi se o ekonomičnoj verziji Redmi Note 13 Pro 5G i opremljen je s 12 GB LPDDR4X RAM-a i 512 GB UFS 2.0 interne memorije, a “pokreće” ga 8-jezgreni Helio G99 Ultra SoC. Međutim, ovaj Xiaomi mobitel ne samo da pruža iznimne performanse, već također jamči fotografije i videozapise visoke razlučivosti s trostrukom stražnjom kamerom od 200 MP, dugu nesmetanu upotrebu zahvaljujući bateriji od 5000 mAh s brzim punjenjem od 67 W i fantastičan vizualni doživljaj zahvaljujući 6,67- inča, 120 Hz FHD+ AMOLED zaslon.
8 GB LPDDR4X RAM-a i 256 GB UFS 2.0 ROM-a
Za početak, pametni telefon Xiaomi Redmi Note 13 Pro 4G nudi glatke i snažne performanse putem MediaTek Helio G99 Ultra SoC-a i operativnog sustava MIUI 14, temeljenog na Androidu 13.
Također ga prati 8 GB LPDDR4X RAM-a i 256 GB UFS 2.0 ROM-a.
Koliko dugo se Xiaomi Redmi Note 13 Pro 4G puni?
Uz veliku bateriju od 5000 mAh, Xiaomi Redmi Note 13 Pro 4G telefon pruža dugo trajanje baterije kako biste bez prekida proveli dan.
U međuvremenu, tehnologija brzog punjenja od 67 W vratit će vas do pune napunjenosti za nekoliko minuta. Zapravo, ovaj model ima Surge G1 (brzo punjenje) i Surge P1 (inteligentno upravljanje baterijom) čipsetove, koji su debitirali prošle godine s vodećom serijom Xiaomi 12.
*Podaci o bateriji i punjenju temelje se na testovima provedenim u Xiaomi laboratorijima. Stvarni rezultati mogu varirati zbog promjena u okruženju testiranja i uvjetima korištenja.
Otporan na vodu i prašinu prema standardu IP54
Unatoč opsežnoj bateriji, pametni telefon Redmi Note 13 Pro 4G zadržava kompaktan dizajn od 161,1 x 75 x 7,98 milimetara i težinu od 187 grama. Iako je i dalje vrlo sličan seriji Xiaomi Redmi Note 12, ima male detalje koji ih razlikuju.
Osim toga, ima IP54 certifikat za otpornost na vodu i prašinu, što produljuje njegovu trajnost.
IP54 je međunarodni standard. Pod IP5, potpuna otpornost na prašinu nije zajamčena, ali mala količina prašine neće utjecati na sposobnost uređaja da ispravno radi. IPX4 označava zaštitu od prskanja vodom. Ne potapajte. Dobro osušite prije ponovne upotrebe.
Koje vidno polje nudi Redmi Note 13 Pro 4G na vašim fotografijama?
Što se tiče fotografije, Redmi Note 13 Pro 4G ima trostruki stražnji sustav snimanja. Njegova glavna kamera od 200 MP ima otvor blende f/1,65, x4 optički zoom i optički stabilizator slike (OIS).
Kao podršku u drugim vrstama scenarija nalazimo ultraširokokutnu kameru od 8 MP, s otvorom blende f/2.2 i vidnim poljem od 119o, kao i makro leću od 2 MP s otvorom blende f/2.45. Selfie visoke rezolucije jamči prednja kamera od 16 MP.
AMOLED panel i Dolby Atmos kompatibilni zvučnici
Konačno, na prednjoj strani Note 13 Pro 4G nalazimo veliki 6,67-inčni AMOLED zaslon FHD+ rezolucije od 1080 x 2400 piksela i frekvencije osvježavanja do 120 Hz. Zaštićen je otpornim Corning Gorilla Glass 5 i ima s TÜV Rheinland smanjenim certifikatom plavog svjetla.
Osim toga, Xiaomi Redmi Note 13 Pro 4G telefon podržava Dolby Atmos zvuk za svoje zvučnike, dual Nano SIM karticu, Wi-Fi 5, Bluetooth 5.2, USB-C 2.0, 3,5 mm priključak za slušalice, IR emiter i čitač otiska prsta integriran u početni gumb.
Specifikacija
Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Telefon PANASONIC KX-TG2511 bežični - sivi
Telefon PANASONIC KX-TGC212FXB bežični - Black TwinPack
Mobitel SAMSUNG Galaxy A25 5G (A256) 8GB 256GB DualSIM - Black
RealMe C67 6,72", OctaCore, 8GB/256GB, crna
Mobitel XIAOMI Redmi 13 6GB 128GB DualSIM - Pearl Pink
Držač Swissten selfie stick za mobitele univerzalni Bluetooth
Česta pitanja i odgovori
Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti u našoj poslovnici
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130,00€ (s PDV-om) iznosi 4,99€ (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana.
Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, e-mail: servis@comel.hr, tel.:047/858-038
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130.0 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, tel.: 047/858-038, e-mail adresa: servis@comel.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana.