Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

Pročišćivač zraka XIAOMI Mi Smart Air Purifier 4 EU

Od 0 ocjena
Cijena za jednokratno plaćanje:
*Popust se obračunava u košarici ukoliko je iznos košarice veći od 19.90 €
187,99 € s PDV-om
Redovna cijena: 208,88 € s PDV-om
Ostale banke Visa jednokratno
Ostale banke Visa jednokratno
jednokratno
187.99 €
Ostale banke MasterCard jednokratno
Ostale banke MasterCard jednokratno
jednokratno
187.99 €
PBZ Maestro jednokratno
PBZ Maestro jednokratno
jednokratno
187.99 €
PBZ Visa jednokratno
PBZ Visa jednokratno
jednokratno
187.99 €
PBZ Maestro 2-12 rate
PBZ Maestro 2-12 rate
2 - 12 rate
198.44 € / već od 16.54 €
PBZ Visa 2-12 rate
PBZ Visa 2-12 rate
2 - 12 rate
198.44 € / već od 16.54 €
PBZ Premium Visa 1-12 rate
PBZ Premium Visa 1-12 rate
jednokratno
198.44 €
Ostale banke Maestro jednokratno
Ostale banke Maestro jednokratno
jednokratno
187.99 €
Diners 1-12 rate
Diners 1-12 rate
jednokratno
198.44 €
PBZ Maestro 13-36 rate
PBZ Maestro 13-36 rate
13 - 36 rate
208.88 € / već od 5.80 €
PBZ Visa 13-36 rate
PBZ Visa 13-36 rate
13 - 36 rate
208.88 € / već od 5.80 €
PBZ Premium Visa 13-36 rate
PBZ Premium Visa 13-36 rate
13 - 36 rate
208.88 € / već od 5.80 €
Diners 13-36 rate
Diners 13-36 rate
13 - 36 rate
208.88 € / već od 5.80 €

*Popust se obraćunava u košarici ukoliko je iznos košarice veći od 19.90 €

Dostupnost: dobavljivo na upit
Usporedba
Favoriti
Šifra proizvoda Šifra proizvoda: 270701010
Kataloški broj Kataloški broj: BHR5096GL

Opis

Brand - Xiaomi
Model - Mi Smart Air Purifier 4
Boja - Bijela
Snaga - 30W, kapacitet čišćenja 400m3/h
Dimenzije i težina
Dimenzije: 555 x 250 x 250 mm; Težina: 5.6 kg
Paket
1x Xiaomi Smart Air Purifier 4, 1x Filter, 1x kabel napajanja

Zahvaljujući nečujnom radu, tvoj pročišćivač može raditi i kada spavaš, također putem aplikacije na tvom pametnom telefonu redovito će te upozoravati kada je vrijeme za promjenu filtera.
U potpunosti redizajniran ovaj kompaktan uređaj uzima zrak za svih strana i filtrira sve čestice veličine 0.3 µm i veće.
Filter koji uklanja 99.97% štetnih tvari iz zraka, a sam se vrlo jednostavno mijenja kada te aplikacija upozori.
Obzirom da novi Xiaomi Smart Air Purifier 4 ima CADR (Clear Air Drelivery Rate) do 400 m3/h, u mogućnosti je isporučiti i do 6660 L pročišćenog zraka u minuti.
Dvostruki sustav kruženja zraka omogućava da se pročišćeni zrak distribuira dijelom prostorije pa čak i u udaljenim kutovima.
Zrak ide vertikalno gore te ga se raspršuje pod kutom od 360°.
Za sve koji imaju problema sa alergijama pomoću ovog uređaja zaštićeni su cijeli dan, obzirom da uklanja 99.97% čestica iz zraka uključujući, prašinu, pelud, dim i ostale štetne čestice.
Također će učinkovito ukloniti i neugodne mirise iz doma i održavati zrak čistim i svježim, a redovito će pratiti kvalitetu zraka u prostoriji u stvarnom vremenu i automatski prilagoditi brzinu pročišćavanja.
Jednostavno nadziranje kvalitete zraka pomoću MI Home aplikacije u zatvorenom prostoru, također pomoću aplikacije možeš upravljati pročišćivačem, postaviti vrijeme uključivanja i isključivanja i povezati ga sa ostalim Mi Smart proizvodima.
Zahvaljujući nadograđenom digitalnom LED zaslonu imat ćeš prikazane točne podatke o statusu Wi-Fi-ja i načinu rada u stvarnom vremenu.
Podržava Google asistenta i Amazon Alexu za jednostavno glasovno upravljanje.

Specifikacija

brand
XIAOMI
Boja
Bijela
Dimenzije, ŠxDxV
250 x 250 x 555 mm "
Masa
5,6 kg
Pročišćivač zraka XIAOMI Mi Smart Air Purifier 4 EU
Pročišćivač zraka XIAOMI Mi Smart Air Purifier 4 EU
208,88 € s PDV-om

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još

Pročišćivač zraka XIAOMI Mi Smart Air Purifier 4 Lite
Besplatna dostava
Cijena za jednokratno plaćanje:169,00 € s PDV-om
187,78 € s PDV-om
Recenzije
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 ocjena
0%
Bi preporučilo ovaj proizvod

Česta pitanja i odgovori

Pravne osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.


Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.


Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti u našoj poslovnici


Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130,00€ (s PDV-om) iznosi 4,99€ (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. 
Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, e-mail: servis@comel.hr, tel.:047/858-038


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 



 

Fizičke osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.


Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom. 
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.  
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje. 


Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno. 
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.


Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.


Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.



Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130.0 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, tel.: 047/858-038, e-mail adresa: servis@comel.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr


Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana.