Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

MEM DDR4 16GB 3200MHz KIN FURY Beast KF432C16BB1/16

Od 0 ocjena
Cijena za jednokratno plaćanje:
*Popust se obračunava u košarici ukoliko je iznos košarice veći od 19.90 €
35,99 € s PDV-om
Redovna cijena: 39,99 € s PDV-om
Ostale banke Visa jednokratno
Ostale banke Visa jednokratno
jednokratno
35.99 €
Ostale banke MasterCard jednokratno
Ostale banke MasterCard jednokratno
jednokratno
35.99 €
PBZ Maestro jednokratno
PBZ Maestro jednokratno
jednokratno
35.99 €
PBZ Visa jednokratno
PBZ Visa jednokratno
jednokratno
35.99 €
PBZ Maestro 2-12 rate
PBZ Maestro 2-12 rate
2 - 12 rate
37.99 € / već od 3.17 €
PBZ Visa 2-12 rate
PBZ Visa 2-12 rate
2 - 12 rate
37.99 € / već od 3.17 €
PBZ Premium Visa 1-12 rate
PBZ Premium Visa 1-12 rate
jednokratno
37.99 €
Ostale banke Maestro jednokratno
Ostale banke Maestro jednokratno
jednokratno
35.99 €
Diners 1-12 rate
Diners 1-12 rate
jednokratno
37.99 €
PBZ Maestro 13-36 rate
PBZ Maestro 13-36 rate
13 - 36 rate
39.99 € / već od 1.11 €
PBZ Visa 13-36 rate
PBZ Visa 13-36 rate
13 - 36 rate
39.99 € / već od 1.11 €
PBZ Premium Visa 13-36 rate
PBZ Premium Visa 13-36 rate
13 - 36 rate
39.99 € / već od 1.11 €
Diners 13-36 rate
Diners 13-36 rate
13 - 36 rate
39.99 € / već od 1.11 €

*Popust se obraćunava u košarici ukoliko je iznos košarice veći od 19.90 €

MEM DDR4 16GB 3200MHz, Latencija CL16, Napajanje [V] 1,35
Dostupnost: dobavljivo na upit
Usporedba
Favoriti
Kataloški broj Kataloški broj: KF432C16BB1/16

Opis

The Kingston FURY™ Beast DDR4 pruža snažan upgrade performansama za gaming, video uređivanje i renderiranje. FURY Beast DDR4 ostaje hladan sa svojim niskoprofilnim, stiliziranim raspršivačem topline niskog profila. 100% testirani pri brzini i podržani cjeloživotnom garancijom, jednostavan su i bezbrižan upgrade za vaš sustav baziran na Intelu ili AMD-u.

MEM DDR4 16GB 3200MHz KIN FURY Beast KF432C16BB1/16
MEM DDR4 16GB 3200MHz KIN FURY Beast KF432C16BB1/16
39,99 € s PDV-om

Ljude koji ovo gledaju zanimaju još

Matična ploča ASUS PRIME B760M-K D4

Matična ploča ASUS PRIME B760M-K D4

Šifra: 100108Dostupnost: dostupno
Cijena za jednokratno plaćanje:112,70 € s PDV-om
125,22 € s PDV-om
Arctic P12 PWM (crni)

Arctic P12 PWM (crni)

Šifra: Dostupnost: dostupno
6,36 € s PDV-om
MEM DDR4 8GB 3200MHz KIN ValueRAM KVR32N22S6/8
Cijena za jednokratno plaćanje:19,45 € s PDV-om
21,61 € s PDV-om
VGA ASR RX6500XT Phantom Gaming D 4G OC
Besplatna dostava

VGA ASR RX6500XT Phantom Gaming D 4G OC

Šifra: Dostupnost: dostupno
Cijena za jednokratno plaćanje:194,59 € s PDV-om
216,21 € s PDV-om
Fractal Focus 2 White TG, bijelo bez napajanja
Cijena za jednokratno plaćanje:89,21 € s PDV-om
99,12 € s PDV-om
LC-Power 702B Skyscraper_X, RGB, 2xU3, 2xU2, ATX
Cijena za jednokratno plaćanje:65,14 € s PDV-om
72,38 € s PDV-om
LC-Power Cosmo Cool LC-CC-120 RGB, 12V, hladnjak
Cijena za jednokratno plaćanje:31,34 € s PDV-om
34,82 € s PDV-om
CPU AMD Ryzen 5 8400F
Besplatna dostava

CPU AMD Ryzen 5 8400F

Šifra: Dostupnost: dostupno
Cijena za jednokratno plaćanje:156,79 € s PDV-om
174,22 € s PDV-om
Recenzije
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 ocjena
0%
Bi preporučilo ovaj proizvod

Česta pitanja i odgovori

Pravne osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.


Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.


Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti u našoj poslovnici


Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.


Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130,00€ (s PDV-om) iznosi 4,99€ (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. 
Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, e-mail: servis@comel.hr, tel.:047/858-038


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 



 

Fizičke osobe

Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba. 


Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski. 
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.


Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.


Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.


Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.


Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.


Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom. 
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.  
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje. 


Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno. 
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.


Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.


Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.



Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130.0 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.


Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više  različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).


Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.


Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, tel.: 047/858-038, e-mail adresa: servis@comel.hr


Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.


Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr


Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.


Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi. 


Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana.