Romobil električni SEGWAY E2 Plus E
*Popust se obračunava u košarici ukoliko je iznos košarice veći od 19.90 € 299,00 € s PDV-om
Opis
Brand Segway-Ninebot
Model E2 Plus E
Snaga Nominalna/Max.: 300W/500W
Funkcije 3 Brzine Rada, Aplikacija, Dvostruki Kočioni Sustav, 8.1" Tubeless Gume, LED Zaslon
Baterija 220Wh, Autonomija Do 25km*
Dimenzije I Težina 1070 × 445 × 1140 Mm, Sklopljen: 1140 × 445 × 500 Mm,14.4 Kg
Jamstvo 2 Godine
Segway Ninebot Kickscooter E2 PLUS E električni romobil
Upoznajte unaprijeđenu inačicu E2 E modela - E2 Plus E sklopivi električni romobila planetarno popularnog proizvođača Ninebot by Segway! Dizajniran za sve one koji traže ugodan, praktičan i pristupačan prijevoz na svakodnevnim kratkim relacijama! Odlikuje ga moderan dizajn s velikim LED zaslonom, odlično iskustvo vožnje, pouzdana kvaliteta i visoka isplativost. Uz autonomiju do 25 km*, lako ćete obaviti put u obližnju trgovinu, na posao, do škole ili fakulteta...
Za sigurnost u prometu, ugrađeno je prednje (2,1W) svjetlo i kočiono stražnje svjetlo, tubeless 8.1" čvrste gume otporne na bušenje te dvostruki kočioni sustav - elektronička kočnica (prednja) i bubanj kočnica (stražnja) koji će se pobrinuti za ugodnu i sigurnu vožnju.
Pokreće ga motor snage (nominalna/max.): 300W/500W koji će Vam bez poteškoća osigurati uspon do 12% nagiba. Što se tiče brzine, navedena je limitirana na 25km/h.
Pomoću mobilne aplikacije možete mijenjati brzine, pratiti udaljenost, zaključati svoj romobil, postaviti osvjetljenje, provjeriti status, provjeriti vaše osobne statistike vožnje i još mnogo toga.
Preporučuje se težina vozača do 90kg.
Napomena :
Ne vozite po kiši.
Ne vozite po mokrim i blatnjavim površinama.
Prije svake vožnje provjerite romobil. Ako uočite nedostatak djelova, oštćenje, prazne gume, upozorenja o niskoj razini baterije i sl. nemojte ga voziti.
Kako biste izbjegli oštećenje vodom, tijekom čišćenja romobila pobrinite se da je romobil isključen, punjač odspojen i gumeni poklopac napajanja čvrsto pričvršćen.
Ne čistite romobil pod mlazom ili pod jakim pritiskom vode, alkoholom, benzinom ili drugim korozivnim kemijskim otopinama.
Ne ostavljate uređaj na izravnoj sunčevoj svjetlosti duže vrijeme.
Redovito provjeravajte kočnice i sukladno uputama, redovito ih servisirajte.
Brinite o održavanju električnog romobila.
Specifikacija
Ljude koji ovo gledaju zanimaju još
Romobil oprema - kaciga T'nB Urban Moov S - White
Romobil oprema - kaciga Livall C20 M 54-58cm blue
Romobil električni SEGWAY KickScooter MAX G2E
MS ENERGY eBike c100
MS ENERGY eBike c501_Size M
MS ENERGY eBike c11_L size
MS ENERGY eBike m11
Romobil električni XIAOMI Mi Electric Scooter 4 EU
Česta pitanja i odgovori
Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika kada se registriram kao pravna ili fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Kako se točno formira cijena za pravnu osobu?
Cijena se formira na temelju raznih faktora poput: veličine gospodarskog subjekta, broja zaposlenih, boniteta, itd.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Web narudžbe pravnih osoba možete platiti virmanski, po potvrdi narudžbe koju ćete primiti na Vaš e-mail odmah nakon završetka narudžbe na webshop-u.
Mogu li robu platiti karticom na rate?
Plaćanje karticom (jednokratno i na rate) moguće je samo ako ste registrirani kao fizička osoba ili ako narudžbu radite kao "gost". U oba slučaja možemo izdati R1 račun.
Možemo li naručenu robu preuzeti na vašem skladištu?
Naravno, dovoljno je odabrati opciju “osobno preuzimanje” ukoliko želite preuzeti u našoj poslovnici
Možemo li naručenu robu preuzeti u nekoj od vaših poslovnica?
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica u dogovoru s korisničkom službom.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130,00€ (s PDV-om) iznosi 4,99€ (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana.
Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail veleprodaja@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, e-mail: servis@comel.hr, tel.:047/858-038
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Kako se mogu registrirati na webshop Comel-a?
Na naš webshop možete se registrirati kao pravna ili fizička osoba.
Koja je razlika između registracije kao pravna i fizička osoba?
Kao registriranoj pravnoj osobi biti će Vam vidljive veleprodajne cijene (bez PDV-a), a plaćanje se obavlja virmanski.
Kao fizičkoj osobi, prikazati će Vam se maloprodajne cijene, a platiti možete karticom, virmanski ili pouzećem. Moguće je isporučiti R1 račun kupcu koji je registriran kao fizička osoba.
Postoji li minimalni iznos za web narudžbu?
Ne, na našem webshop-u nema ograničenja vezanih za minimalni iznos narudžbe.
Moram li se registrirati da bih obavio kupnju?
Kupnju možete obaviti i kao “Gost”, ali će Vam svejedno biti ponuđeno da upišete sve podatke koji su nam potrebni za dostavu i kontakt u slučaju nenadanih izmjena.
Želim izvršiti kupnju kao fizička osoba. Kako mogu dobiti R1 račun za robu naručenu putem webshop-a?
Za izdavanje R1 računa fizičkim osobama, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.
Artikl koji tražim nije ulistan na webshop, možete li ga nabaviti?
Možemo provjeriti dobavljivost za određeni artikl. Molimo, pošaljite nam upit sa oznakom/modelom proizvoda na e-mail podrska@makromikro.hr te ćemo Vam u najkraćem mogućem roku poslati informacije o cijeni i roku isporuke.
Kako mogu platiti robu koju naručujem?
Naručenu robu možete platiti pouzećem, virmanski ili karticom.
Kod plaćanja pouzećem, narudžbu plaćate direktno dostavljaču (u gotovini) prilikom preuzimanja paketa.
Virmanske uplate vrše se po potvrdi narudžbe koju ćete dobiti na mail nakon izvršene narudžbe.
Uplata karticom vrši se online - odmah nakon završetka narudžbe, webshop Vas automatski preusmjerava na stranicu na kojoj vršite plaćanje.
Mogu li robu kupiti na rate?
Naravno, robu možete platiti karticom na rate. Plaćanje na rate moguće je i u poslovnicama i putem webshop-a. Ovisno o kartici, platiti možete do 12 rata beskamatno.
Maksimalan broj rata za sve kartice provjerite ovdje.
Na koji način se vrši uplata karticom putem webshop-a?
Plaćanje karticom putem webshop-a vrši se odmah nakon završetka narudžbe – webshop Vas automatski preusmjerava na sigurnu Monri stranicu za plaćanje. Na stranici je potrebno upisati podatke kartice - vrstu, broj, datum isteka, kontrolni broj te željeni broj rata.
Kontrolni broj kartice nalazi se otisnut na kartici, a služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje. Time se smanjuje mogućnost zloupotrebe kartice.
Kupio bih robu preko weba. Da li je moguće da mi robu dostavite u Vašu poslovnicu ili skladište?
Naravno, dovoljno je u napomenu narudžbe upisati gdje želite preuzeti robu. Čim roba bude spremna, kontaktirati ćemo Vas na telefon ili mail koji ste upisali prilikom kupnje.
Koja je cijena dostave za naručenu robu?
Cijena dostave za narudžbe do 130.0 € (s PDV-om) iznosi 4,99 € (PDV uključen). Dostava za narudžbe preko 130,00 € (s PDV-om) je besplatna.
Robu je moguće preuzeti i u nekoj od naših poslovnica ili centralnom skladištu bez plaćanja dostave, bez obzira na iznos.
Naručio sam robu, kada mogu očekivati isporuku?
Ukoliko je naručena roba odmah dostupna na našem centralnom skladištu, isporuka je najčešće unutar 2 radna dana. Ukoliko se naručena roba nalazi na više različitih lokacija, rok isporuke je 3-7 radnih dana.
(Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu).
Koji je postupak ako je uređaj neispravan?
Neispravan uređaj možete predati direktno u ovlašteni servis ili ga možete predati nama te ćemo ga mi prosljediti u servis koji je ovlašten od strane dobavljača.
Imate li servis?
Imamo, servis se nalazi na adresi Maksimilijana Vrhovca 11, 47000 Karlovac, tel.: 047/858-038, e-mail adresa: servis@comel.hr
Jesu li informacije na web stranici vaše tvrtke uvijek 100% točne?
Podaci, cijene i opisi proizvoda redovito se osvježavaju, te su informacije u velikoj većini provjerene i točne. Comel d.o.o. ne može jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija, te opisa i fotografija proizvoda koji u iznimnim slučajevima mogu odstupati od stvarnih podataka.
Mogu li pogledati vaše proizvode uživo?
Naše proizvode moguće je pogledati u nekima od naših poslovnica ili kupiti putem webshop-a. Ukoliko na našoj stranici niste pronašli dovoljno informacija o proizvodu, možete nam poslati upit na e-mail: info@comel.hr
Što ako pogriješim prilikom naručivanja robe?
Ukoliko napravite pogrešku, ne brinite. Pošaljite nam e-mail, nazovite nas ili nam se javite putem chat-a na stranici da storniramo narudžbu, a Vi slobodno kreirajte novu narudžbu.
Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Kada ste ulogirani na našim stranicama, klikom na ikonu korisnika (pored košarice, ispod polja “O nama”) pojavit će Vam se izbornik u kojem možete provjeriti i urediti sve svoje podatke te pronaći detalje svih svojih narudžbi.
Mogu li vratiti robu kupljenu putem webshop-a?
Roba koju kupac želi vratiti mora biti nekorištena, neoštećena i u original ambalaži. Rok za povrat robe kupljene putem webshop-a je 14 dana.